Negenmaandenbeurs

De Negenmaandenbeurs is het grootste evenement voor aanstaande en jonge ouders. Ruim 50.000 bezoekers weten ieder jaar de Negenmaandenbeurs in Amsterdam RAI te vinden.

WSM is al jaren mediapartner van de Negenmaandenbeurs. Binnen deze samenwerking met de RAI verzorgt WSM de Negenmaandenbeurs Beursgids en brengt de beurs in haar media onder de aandacht bij consumenten.

Daarnaast neemt WSM zelf ook deel aan de Negenmaandenbeurs met een stand. Op onze stand werken we regelmatig samen met diverse partners, zoals: Albert Heijn, Mattel en Ecover. De nauwe samenwerking tussen RAI Amsterdam en WSM zorgt voor veel promotie en exposure voor onze partners.

Bezoekersprofiel 2016
63% is zwanger, waarvan 68% zwanger van het eerste kindje
23% is zwanger van een 2e kindje
45% van de bezoekers heeft al kinderen
70% voor het eerst op de beurs
82% heeft iets gekocht op de beurs
31 jaar is de gemiddelde leeftijd

Zandkastelenweekend

WSM heeft in samenwerking met Center Parcs en Super Sand Het Zandkastelenweekend georganiseerd. Dit weekend vond plaats van 22 t/m 24 april 2016 op Port Zélande. Er waren circa 300 mensen aanwezig. Op het programma stonden verschillende leuke activiteiten met als thema ‘Zandkastelen’:

  • Een show van het Zandkasteel
  • Indoorwedstrijd Zandkastelen bouwen met Super Sand
  • Een optreden van de Zandtovenaar
  • Wedstrijd Zandkastelen bouwen het strand