Direct contact? Mail naar contact@wij.nl

Print

WIJ_01-2023_Cover

Magazine WIJ

WIJ is een informatief magazine dat aanstaande en jonge ouders informeert over allerlei aspecten rondom de zwangerschap, de bevalling en de baby. Met veel ervaringen van andere (aanstaande) moeders, leuke interviews, rubrieken en praktische informatie.

Facts
De lezers waarderen het magazine gemiddeld met een 8,0. 20,2% beoordeelt het magazine als zeer goed en 61,3% als goed. De gemiddelde leestijd bedraagt 53 minuten. De lezers vinden magazine WIJ vriendelijk, toegankelijk, herkenbaar, hedendaags en eerlijk. 33,7% leest de WIJ helemaal en 49,3% het grootste gedeelte. Bron: lezersonderzoek december 2021. 

Doelgroep: Zwangere vrouwen en moeders met een kind tot 1 jaar
Drukoplage: 150.000 exemplaren
Frequentie: 4x per jaar
Verspreiding: Controlled circulation

Totaal verspreide oplage magazine WIJ: 140.897 (gemiddelde oplagecijfers Q1 2023 t/m Q4 2023). Zie ook nommedia.nl

Cover PM-A 2023

PRÉNATAL MAGAZINE

Een zwangere vrouw die voor de eerste keer het magazine WIJ krijgt toegestuurd,
ontvangt ook het Prénatal magazine die haar informeert en inspireert alle producten die nodig zijn voor de komst van haar baby.

Doelgroep: Zwangere vrouwen in de eerste helft van hun zwangerschap
Oplage: 65.000 exemplaren (84 pagina’s)
Frequentie: 2x per jaar (uitgave A en B)
Verspreiding: Controlled circulation (samen met magazine WIJ)

Zwanger!

De jaarspecial Zwanger! voorziet vrouwen die in verwachting zijn in hun sterke behoefte aan informatie. Er gebeurt veel met hun lichaam én er ontstaan onbekende emoties. Zwanger! speelt hier op in en informeert hen over allerlei gebeurtenissen rondom de zwangerschap.

Doelgroep: Vrouwen in de eerste zwangerschapsmaanden
Drukoplage: 100.000 exemplaren
Frequentie: 1x per jaar

Verspreiding:

  • Gratis via verloskundigen (ca. 70.000 ex.)
  • Gratis via Moeders voor Moeders (ca. 30.000 ex.)

Printing on demand

Gepersonaliseerde folder door middel van Print on Demand
De 4 pagina folder wordt bijgesloten bij het magazine WIJ. De folder wordt op maat gemaakt voor de consument o.a. op basis van postcodegebied of fase zwangerschap/leeftijd kind.

Keuze selectie data:

  • Adverteren in de gewenste regio (postcodeselectie)
  • Adverteren op het juiste moment (fase zwangerschap/leeftijd kind)
  • Relevante boodschap (eerste zwangerschap/volgende zwangerschap)

Gepersonaliseerde folders spreken de ontvanger niet alleen persoonlijk aan, maar bieden ook relevante content.