Deze doelgroep heeft een grote behoefte aan allerlei informatie die direct of indirect samenhangt met de zwangerschap, geboorte en opvoeding van een kind. WSM springt in op deze grote informatiebehoefte. Door middel van een compleet pakket van geïntegreerde media wordt de doelgroep precies op het juiste moment, via het juiste medium bereikt. Dit mediapakket wordt geheel gratis aangeboden aan zwangere vrouwen en vrouwen met een kind t/m 12 jaar.

Marktleider met 75% van de doelgroep adressen

Met een krachtig wervingsprogramma - breed gespreid over relevante media - vergaart WSM nagenoeg alle adressen van zwangere vrouwen van Nederland. Het aanbieden van een (gratis) mediapakket aan een zwangere vrouw is voor haar de reden om haar adresgegevens te verstrekken aan WSM. Op een totaal van 174.507 levendgeborenen (2014) scoort WSM een dekking van 75,1%. Daarmee is WSM de marktleider in bereik op de babymarkt. En de media van WSM behoort tot de hoogst gewaardeerde in de babymarkt.

WIJ Special Media is 100% onderdeel van Prénatal Moeder & Kind BV.

Marcel Bakker
Directeur
Esther Koopman-Beelen
Sales Manager
Susana Mohamud
Account Manager
Denise Bosma
Account Manager
Noortje Bakker-Bot
Account Executive
Erica Oud-Lek
Account Executive
Chantal Nijholt
Trade Marketeer
Tim Dijkman
Social Media Campaign Marketeer
Anja Schuttert
Adjunct Directeur
Carmen Oud
Productmanager
Esther Vermeulen
Projectmanager
Jacquelijn van Ammers
Media Productie Coördinator
Ingrid Nieuwenhuizen
Marketing Intelligence Specialist
Marjolein Stroekman
Manager Finance
Margot Veerman
Hoofdredacteur magazine WIJ
Mariska van der Kogel
Redactiemanager
Magali Schouten
Online Editor

Vacatures

Momenteel zijn wij op zoek naar:
Stagiair Marketing
Online Redactiestagiair(e) WIJ à la Mama

Wij zijn altijd geïnteresseerd in talentvolle mensen om ons team te komen versterken.
Stuur gerust een .