Onze klanten
Succes begint met datagedreven media-inzet

“Samen met onze klanten bouwen aan duurzame relaties die écht het verschil maken”
Laura Beemsterboer
Sales manager
Klanten over ons
-
“Met Davitamon groeien we met je mee in iedere belangrijke levensfase. Hoe mooi is het dat we samen met een betrouwbare partner als WIJ Special Media de handen ineenslaan om zwangere vrouwen en kersverse moeders te ondersteunen?
Samen informeren we hen over het belang van gezonde voeding en vitamines, zodat zij en hun kinderen de beste start kunnen maken.”
Ashley Groenenberg
Media & Digital Manager NL -
“VeiligheidNL, streeft ernaar (aanstaande) ouders te voorzien van betrouwbare en onafhankelijke informatie om hun kinderen veilig te laten opgroeien én sterker te maken. WIJ Special Media deelt deze missie en daarom werken we al jaren succesvol samen.
We bereiken samen vele (aanstaande) ouders, o.m. via de populaire Instagramlive Q&A’s, waarmee we waardevolle kennis en tips toegankelijk maken voor iedereen.”
Karen van Bommel
Adviseur Marketing & Communicatie Kinderveiligheid -
“Met onze babyproducten bereiken we elke dag nieuwe ouders die kiezen voor het beste voor hun baby. Dankzij WIJ Special Media staan we direct in contact met hen via artikelen, social advertenties en nieuwsbrieven. En de WIJ Testpanels bieden waardevolle feedback van ouders.
We kijken uit naar een langdurige samenwerking om ouders te blijven helpen!”
Linda van Dort
Marketing Manager Difrax -
“Één plus één is drie, jij en ik is wij, van de 50 jaar lopen we al geruime tijd zij aan zij. Een prachtig partnership waarin we nog steeds bouwen, een waardevolle relatie gebaseerd op vertrouwen.”
Paula van der Horst
Manager Partnerships Center ParcsRead more -
“Onze samenwerking met WIJ Special Media is al jaren van grote waarde. Via hun platform bereiken we ouders met jonge kinderen die we met onze in Nederland vervaardigde Qibbel fietsstoeltjes willen aanspreken. WIJ Special Media denkt met ons mee, biedt een sterk netwerk en waardevolle inzichten. Deze combinatie heeft onze merkbekendheid vergroot en ouders geïnspireerd voor veilig en comfortabel fietsplezier.”
Swen van den Hengel
Sales & Marketing Qibbel fietsstoeltjesRead more
Klantcase: United consumers
Stef van Hoogstraten, Manager Externe Marketing, UnitedConsumers
Uitdaging
“Wij zijn in de laatste maanden van het jaar op zoek naar consumenten die over willen stappen van zorgverzekering. En daarbij in het bijzonder naar consumenten die kiezen voor de voordelen van ons pakket zodat ze duurzaam bij ons blijven.”
Inzet
“In samenspraak met de doelgroep-expert WIJ Special Media komen we tot een brede inzet van verschillende middelen die op specifieke momenten in de campagneperiode worden ingezet. De combinatie van e-mailcampagnes, inzet op WIJ.nl en de advertentie in magazine WIJ maakt dat consumenten op verschillende momenten in aanraking komen met onze propositie. Op deze wijze kunnen we ook goed uitleggen wat de voordelen zijn van ons zorgproduct voor de doelgroep jonge ouders.”
Resultaat
“We zien dat de consumenten die zich via WIJ aanmelden niet gaan voor de laagste prijs, maar voor het product dat goed aansluit in deze fase van hun leven. Hierdoor zijn dit duurzame klanten die na het eerste jaar bij ons de zorgverzekering aanhouden. Dat wij deze campagne al 10 jaar doen met WIJ Special Media zegt genoeg.”

“Samen met UnitedConsumers proberen we de diverse uitingen van de zorgverzekeringscampagne te optimaliseren om het maximale resultaat te behalen. Dat doen we door campagnes goed door te meten, resultaten te evalueren en samen tot wijzigingen te komen die ook weer goed worden getest.”
Jasmijn de Jong, Cliënt Succes Manager, WIJ Special Media
Deze klanten geven ons hun vertrouwen
















Deze klanten geven ons hun vertrouwen
















Deze klanten geven ons hun vertrouwen
















In contact komen om samen te groeien?
Op jullie kantoor, bij ons in Blokker of via Teams: we gaan graag in gesprek om de mogelijkheden van een samenwerking met elkaar te verkennen.