WIJ Special Media BV

Onderzoek

Onderzoek en data gecombineerd voor optimale inzichten

“Data laat de feiten zien, onderzoek geeft context en zorgt voor nieuwe inzichten”

Marloes Wilms

Marketing Intelligence Specialist

WIJ Monitor

Een doorlopend onderzoek dat de customer journey van (aanstaande) ouders in kaart brengt bij de aankoop van diverse babyproducten. Hierbij worden onder andere oriëntatie- en aankoopgedrag, merkvoorkeuren, online versus offline aankopen, nieuw- versus tweedehands aankopen, bestedingen en marktaandelen verzameld en geanalyseerd.

Onderzoek samen met klanten

WIJ Special Media heeft de mogelijkheid om tevredenheidsonderzoeken, imago-onderzoeken, nul- en één metingen in samenwerking met de klant uit te voeren. Hierbij maken we gebruik van onze database om gericht de juiste doelgroep uit te nodigen voor deelname.

Onderzoekuitnodigingen versturen

Onderzoeksbureaus en universiteiten kunnen via ons
e-mailuitnodigingen versturen naar nauwkeurig geselecteerde doelgroepen, zodat er snel en efficiënt deelnemers worden geworven.

Testpanel

Producten kunnen worden getest door de doelgroep, waarbij WIJ Special Media de complete uitvoering verzorgt: van het verzamelen van testers, het ontwikkelen van een vragenlijst tot het verwerken van de resultaten en het maken van uitingen.

Ontdek onze onderzoeksresultaten

Onderzoek WIJ Monitor, babywereld februari 2025  

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

In contact komen om samen te groeien?

Op jullie kantoor, bij ons in Blokker of via Teams: we gaan graag in gesprek om de mogelijkheden van een samenwerking met elkaar te verkennen.