Direct contact? Mail naar contact@wij.nl

Online

Online bereik: zwangere vrouwen en moeders

Zwangere vrouwen en moeders met kinderen tot en met 12 jaar zijn online te bereiken middels verschillende websites, dedicated mails, e-mailnieuwsbrieven en social platformen van WIJ.

De websites van WIJ genereren gezamenlijk:

  • meer dan 1.100.000 bezoeken per maand
  • 2.000.000 pageviews per maand

De WIJ Nieuwsbrieven worden verstuurd naar:

  • 500.000 adressen in totaliteit
  • of naar selectief gesegmenteerde deeldoelgroepen

Dedicated mails: WIJ Partner mail (EDM)

Een WIJ Partner mail is een sterke propositie om gericht de gewenste doelgroep (zwangere vrouwen en/of moeders) online te bereiken. De selectie van deze doelgroep gebeurt in overleg, op basis van gegevens en kenmerken uit de database. Het verzenden gebeurt met inachtneming van de actuele regelgeving voor opt-ins.

E-mailnieuwsbrief: WIJ Nieuwsbrieven

WIJ Special Media voorziet zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen van relevante en actuele informatie op het juiste moment middels verscheidene redactionele WIJ Nieuwsbrieven. Het is mogelijk om onder de aandacht te komen bij een bepaalde doelgroep door middel van een item in een nieuwsbrief naar keuze.

WIJ Nieuwsbrieven

WIJ Zwanger worden nieuwsbrief

Oplage: op aanvraag
Verzending: op aanvraag

WIJ Zwanger
nieuwsbrief

Oplage: circa 45.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Baby
nieuwsbrief

Oplage: circa 85.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Peuter & Kleuter nieuwsbrief

Oplage: circa 196.000
Verzending: 1x per maand

WIJ 4 t/m 12 jaar
nieuwsbrief

Oplage: circa 213.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Fasenieuws (zwangerschapsweek)

Oplage: variërend van 3.000 tot 8.000
Frequentie: dagelijks automatisch o.b.v. zwangerschapsweek

WIJ Groeinieuws (geboortemaand)

Oplage: variërend van 4.000 tot 5.200
Frequentie: dagelijks automatisch o.b.v. geboortemaand

WIJ Thema
nieuwsbrief

Oplage: op aanvraag
Frequentie: op aanvraag
Thema: Het is zowel mogelijk om zelf een thema te bepalen, als om aan te sluiten bij bestaande thema’s