WIJ Special Media BV

Onze klanten

Succes begint met datagedreven media-inzet

“Samen met onze klanten bouwen aan duurzame relaties die écht het verschil maken”

Laura Beemsterboer

Sales manager

Klanten over ons

Klantcase: United consumers

Stef van Hoogstraten, Manager Externe Marketing, UnitedConsumers

Uitdaging
“Wij zijn in de laatste maanden van het jaar op zoek naar consumenten die over willen stappen van zorgverzekering. En daarbij in het bijzonder naar consumenten die kiezen voor de voordelen van ons pakket zodat ze duurzaam bij ons blijven.”

Inzet
“In samenspraak met de doelgroep-expert WIJ Special Media komen we tot een brede inzet van verschillende middelen die op specifieke momenten in de campagneperiode worden ingezet. De combinatie van e-mailcampagnes, inzet op WIJ.nl en de advertentie in magazine WIJ maakt dat consumenten op verschillende momenten in aanraking komen met onze propositie. Op deze wijze kunnen we ook goed uitleggen wat de voordelen zijn van ons zorgproduct voor de doelgroep jonge ouders.”

Resultaat
“We zien dat de consumenten die zich via WIJ aanmelden niet gaan voor de laagste prijs, maar voor het product dat goed aansluit in deze fase van hun leven. Hierdoor zijn dit duurzame klanten die na het eerste jaar bij ons de zorgverzekering aanhouden. Dat wij deze campagne al 10 jaar doen met WIJ Special Media zegt genoeg.”

“Samen met UnitedConsumers proberen we de diverse uitingen van de zorgverzekeringscampagne te optimaliseren om het maximale resultaat te behalen. Dat doen we door campagnes goed door te meten, resultaten te evalueren en samen tot wijzigingen te komen die ook weer goed worden getest.”

Jasmijn de Jong, Cliënt Succes Manager, WIJ Special Media

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

In contact komen om samen te groeien?

Op jullie kantoor, bij ons in Blokker of via Teams: we gaan graag in gesprek om de mogelijkheden van een samenwerking met elkaar te verkennen.