WIJ Special Media BV

Data met consent

De basis van een succesvolle campagne begint met betrouwbare data

“Op basis van de wensen van de klant kom ik tot de juiste selectie uit onze database”

Marijke Onrust

Data Operations Manager

Data met consent

Opt-ins

Op diverse momenten verzamelt WSM opt-ins voor klanten waarmee hun CRM wordt gevuld met relevante data om consumenten direct te kunnen benaderen.

Dataverrijking

Het is mogelijk om data af te nemen om eigen bestanden te verrijken.

Leadgeneration

Middels verschillende media-inzet verzamelt WIJ Special Media leads voor klanten waarmee zij consumenten zelf kunnen benaderen.

Adressengebruik

NAW-gegevens gecombineerd met andere kenmerken van de doelgroep maakt het mogelijk om heel specifiek per post te communiceren.

Bron: Iconen flaticon.com

Privacy waarborg

De database van WIJ Special Media is opgebouwd uit zorgvuldig verzamelde first-party data van aanstaande en jonge ouders in Nederland. Consumenten delen vrijwillig en actief gegevens zoals NAWTE, geboortedatum, uitgerekende datum, geboortedatum kind en geslacht.

Om de kwaliteit te waarborgen, hanteren we een dubbele e-mailverificatie bij registratie. Dit resulteert in een hoge e-maildeliverability van gemiddeld 99%. Ook bij onze printverspreiding zien we minimale retouren, wat de nauwkeurigheid van onze adresbestanden bevestigt.

Daarnaast nemen we privacy en dataveiligheid uiterst serieus.
WIJ Special  Media handelt volledig volgens de richtlijnen van de AVG, is lid van brancheorganisatie DDMA en draagt het officiële Privacy Waarborg. Dit garandeert dat wij op transparante en veilige wijze met consumentendata omgaan.

Gedetailleerd targetten op verschillende kenmerken

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

Deze klanten geven ons hun vertrouwen

In contact komen om samen te groeien?

Op jullie kantoor, bij ons in Blokker of via Teams: we gaan graag in gesprek om de mogelijkheden van een samenwerking met elkaar te verkennen.