De centrale database vormt het hart van WIJ Special Media en bestaat uit de gegevens van zwangere vrouwen en gezinnen met jonge kinderen tot en met 12 jaar. Op basis hiervan biedt WIJ Special Media op een persoonlijke manier relevante informatie, deskundigheid en onderling contact.
Bereik meer dan 80% van de jonge gezinnen in Nederland
Maak gebruik van deze mogelijkheden voor gerichte, effectieve en gebalanceerde campagnes.
Data
Zwangeren en moeders bereiken? Dat kan gericht met effectieve campagnes dankzij de database van WIJ Special Media. Deze bevat de gegevens van ruim 1.000.000 aanstaande en jonge ouders.
Online
Online de doelgroep bereiken? Dit kan op diverse manieren, zoals per e-mailnieuwsbrief, via de verschillende websites van WIJ of via social media.
.
.
E-commerce
Om (aanstaande) ouders te voorzien van fasegerichte aanbiedingen biedt WIJ Special Media verschillende (shop)concepten. Participatie is mogelijk.
.
Onderzoek
Inzage krijgen in bestedingen en trends in de babymarkt? Een specifieke vraag voorleggen aan aanstaande en jonge ouders? Bekijk hiervoor de mogelijkheden.
.
Sampling
Zwangere vrouwen bereiken met een sample of folder? Neem deel aan de blije doos of de WIJ Voordeelbox.
.
.
Social
(Aanstaande) moeders bereiken middels social media? Maak gebruik van audiences! WIJ is actief op Facebook en Instagram.
.
Bereik zwangere vrouwen en ouders met een baby via het magazine WIJ of de special Zwanger!
.
.
Events
WIJ Special Media is mediapartner van de Negenmaandenbeurs. Participatie is mogelijk op de beurs of organiseer een eigen event.