Direct contact? Bel 0229 21 26 72 of mail naar sales@wij.nl

Play
Slider

Bereik zwangere vrouwen en moeders
De database vormt het hart van WIJ Special Media en bevat de gegevens van ruim 1.000.000 aan-staande en jonge ouders met een kind tot en met 12 jaar oud.

De gegevens die (aanstaande) ouders delen zijn: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, geslacht, uitgerekende datum, naam kind, geboortedatum kind en geslacht van het kind.

Daarnaast zijn de clickdata beschikbaar van bezoekers van de sites WIJ.nl en WIJalaMama.nl en ontvangers van e-mailcampagnes.

Ook gericht de juiste doelgroep bereiken?
Maak gebruik van de mogelijkheden van WIJ Special Media om zwangere vrouwen en moeders selectief te bereiken met effectieve campagnes.

Adressengebruik offline en online

De NAWTE gegevens gecombineerd met de kenmerken uit de database zijn beschikbaar om gericht te communiceren met de gewenste doelgroep. Het is mogelijk om te selecteren op postcode gecombineerd met fase zwangerschap en/of leeftijd kind. Bereik de geselecteerde doelgroep per post en/of per e-mail.

Dataverrijking

Het is mogelijk om data af te nemen om eigen bestanden te verrijken. Op deze manier krijgen eigen bestanden meer waarde en kan er gericht worden gecommuniceerd met het klantenbestand.

Audiences

Facebook advertising

Om de juiste doelgroep op Facebook te vinden, stellen wij specifieke audiences beschikbaar bestaande uit aanstaande en jonge ouders. Daarbij is het mogelijk om specifieke audiences aan te maken zodat je heel gericht op Facebook kunt adverteren.

Bovendien kan het bereik op Facebook uitgebreid worden door gebruik te maken van lookalike doelgroepen.

Daarnaast kunnen wij ook de Facebook campagne geheel verzorgen, eveneens door gebruik te maken van WIJ audiences.

YouTube advertising

Door gebruik te maken van audiences op Youtube kan een videoboodschap direct worden getarget op een specifieke doelgroep. WIJ Special Media maakt daarbij gebruik van beeldmateriaal dat wordt aangeleverd door de opdrachtgever. Is dit niet beschikbaar, dan kunnen wij ook een rol spelen in de productie van het videomateriaal.

RTB

WIJ Special Media stelt de data beschikbaar in de toonaangevende DSP’s / DMP’s  en maakt het mogelijk om direct relevantere en effectievere campagnes te starten. Maak gebruik van de unieke data van de WIJ database om displaycampagnes te targetten.

Leadgeneration

Behalve het afnemen van data, is het ook mogelijk om data te vergaren. Genereer leads, prospects, werf nieuwe klanten en verzamel opts. Dit kan middels verschillende off- en online media-initiatieven op verschillende momenten in de customer journey van zwangere vrouwen en moeders van een kind van 0 tot en met 12 jaar.

Familybase

In samenwerking met EDM is de Familybase opgezet.