Direct contact? Bel 0229 21 26 72 of mail naar sales@wij.nl

Data

VANUIT HET HART, IN HET HART
De database vormt het hart van WIJ Special Media.  De database bestaat uit gegevens die consumenten bewust hebben gedeeld, zoals naam, adres en woonplaats gegevens, een telefoonnummer, e-mail adres, geboortedatum, geslacht, uitgerekende datum, naam kind, geboortedatum kind en geslacht van het kind. Daarnaast beschikt WIJ Special Media over clickdata van bezoekers van de sites en ontvangers van e-mail campagnes.

De data is op verschillende manieren beschikbaar voor gerichte en  effectieve campagnes.

Selectiemogelijkheden WIJ database
Campagnes voor klanten kunnen effectief ingericht worden door gebruik te maken van zowel de gegevens als de kenmerken van de ingeschreven personen.

Adressengebruik offline

De offline gegevens en de kenmerken uit de databasezijn beschikbaar om gericht te communiceren met de gewenste doelgroep. Hierbij kan er geselecteerd worden op postcodegebied en fase zwangerschap / leeftijd kind. Hierdoor wordt de  doelgroep heel gericht  bereikt.

Dataverrijking

De data kan ook worden ingezet om eigen bestanden te verrijken. Hierdoor kan  vanuit het gewenste merk worden gecommuniceerd met een deel van  het klantenbestand.

Audiences

Facebook advertising

Om de juiste doelgroep op Facebook te vinden, stellen wij specifieke audiences beschikbaar bestaande uit aanstaande en jonge ouders. Daarbij is het mogelijk om specifieke audiences aan te maken zodat je heel gericht op Facebook kunt adverteren.

Bovendien kan het bereik op Facebook uitgebreid worden door gebruik te maken van lookalike doelgroepen.

Daarnaast kunnen wij ook de Facebook campagne geheel verzorgen, eveneens door gebruik te maken van WIJ audiences.

YouTube advertising

Door gebruik te maken van audiences op Youtube kan een videoboodschap direct worden getarget op een specifieke doelgroep. WIJ Special Media maakt daarbij gebruik van beeldmateriaal dat wordt aangeleverd door de opdrachtgever. Is dit niet beschikbaar, dan kunnen wij ook een rol spelen in de productie van het videomateriaal.

RTB

WIJ Special Media stelt de data beschikbaar in de toonaangevende DSP’s / DMP’s  en maakt het mogelijk om direct relevantere en effectievere campagnes te starten. Maak gebruik van de unieke data van de WIJ database om displaycampagnes te targetten.

Leadgeneration

Voor het werven van  prospects en nieuwe klanten heeft WIJ Special Media de beschikking over verschillende media-initiatieven. We hebben ruime ervaring op dit vlak. Meer weten over de mogelijkheden, neem contact met ons op.

Familybase

In samenwerking met EDM is de Familybase opgezet.

De Familybase bevat in totaal drie miljoen up to date records van gezinnen met kinderen in de leeftijd tot 18 jaar.  Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aantal kinderen binnen een huishouden, het geslacht en hun geboortedatum. De Familybase maakt het mogelijk om effectieve direct marketing campagnes te bouwen gericht op gezinnen met opgroeiende kinderen.