Direct contact? Bel 0229 21 26 72 of mail naar sales@wij.nl

Play
Slider

Bereik zwangere vrouwen en moeders
De database vormt het hart van WIJ Special Media en bevat de gegevens van ruim 1.000.000 aan-staande en jonge ouders met een kind tot en met 12 jaar oud.

De gegevens die (aanstaande) ouders delen zijn: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, geslacht, uitgerekende datum, naam kind, geboortedatum kind en geslacht van het kind.

Daarnaast zijn de clickdata beschikbaar van bezoekers van de sites WIJ.nl en WIJalaMama.nl en ontvangers van e-mailcampagnes.

Ook gericht de juiste doelgroep bereiken?
Maak gebruik van de mogelijkheden van WIJ Special Media om zwangere vrouwen en moeders selectief te bereiken met effectieve campagnes.

Adressengebruik offline en online

De NAWTE gegevens gecombineerd met de kenmerken uit de database zijn beschikbaar om gericht te communiceren met de gewenste doelgroep. Het is mogelijk om te selecteren op postcode gecombineerd met fase zwangerschap en/of leeftijd kind. Bereik de geselecteerde doelgroep per post en/of per e-mail.

Dataverrijking

Het is mogelijk om data af te nemen om eigen bestanden te verrijken. Op deze manier krijgen eigen bestanden meer waarde en kan er gericht worden gecommuniceerd met het klantenbestand.

Audiences

Social advertising

Custom made audiences kunnen worden gecreëerd op basis van de data in de database gecombineerd met de data van het webgedrag. Bereik op deze manier een specifieke doelgroep op Facebook, YouTube, Instagram, WIJ.nl, WIJa-laMama.nl evenals alle andere sites waar zwangere vrouwen en moeders komen.

Facebook, YouTube en Instagram
Het inzetten van deze audiences voor advertising kan op:

  • Facebook (lookalike audiences en/of gedeelde audiences)
  • YouTube (preroll, bumper en discovery adds)
  • Instagram

Real time bidding (RTB)
Tevens kunnen audiences worden ingezet voor online display campagnes op WIJ.nl en het blogplatform WIJalaMama.nl, evenals alle andere sites waar de doelgroep komt welke worden getarget middels RTB. De data zijn beschikbaar in de toonaangevende DSP’s / DMP’s. De inzet van RTB leidt tot beperkte ‘waste’ en het tonen van de banners gebeurd alleen aan de mensen die een match hebben met de data en de targeting-instellingen.

Leadgeneration

Behalve het afnemen van data, is het ook mogelijk om data te vergaren. Genereer leads, prospects, werf nieuwe klanten en verzamel opts. Dit kan middels verschillende off- en online media-initiatieven op verschillende momenten in de customer journey van zwangere vrouwen en moeders van een kind van 0 tot en met 12 jaar.

Familybase

In samenwerking met EDM is de Familybase opgezet.

Dit is een database waarbij de data van WIJ wordt geupdate door gebruik te maken van diverse databronnen zodat actuele NAW data kan worden aangeboden van gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar.