Direct contact? Bel 0229 21 26 72 of mail naar sales@wij.nl

Social Media

WIJ op Facebook

De Facebookpagina van WIJ heeft een fanbase onder aanstaande moeders en vrouwen met een kind(eren) tot 5 jaar van ruim 126.000 consumenten. Door relevante onderwerpen – als voeding, slapen en opvoeding – aan te kaarten en te luisteren naar de fans stimuleren we interactie en betrokkenheid. Alle activiteiten op onze pagina dienen om een sterke relatie te onderhouden met de doelgroep en hen aan WIJ te binden.

Advertentiemogelijkheden
Op de Facebookpagina van WIJ wordt de mogelijkheid geboden om commerciële content onder de aandacht te brengen bij de fans en (win)acties te organiseren:

  • commerciële post op de pagina
  • winactie op de pagina
  • commerciële post op de pagina, gebruik makend van audiences

Via de WIJ Facebookpagina kunt u ook gebruik maken van onze WIJ audiences om op of via uw eigen Facebook account een getargettede doelgroep te bereiken.

WIJ op YouTube

Op het YouTube kanaal van WIJ biedt WIJ Special Media de doelgroep video’s over de zwangerschap en het moederschap.

Gefilmd vanuit herkenbare of minder herkenbare situaties, maar alle gericht op het helpen van de doelgroep op een manier die past bij het actuele tijdsbeeld.

WIJ Special Media maakt de videos zelf of maakt gebruik van uw eigen videos

Advertentiemogelijkheden
WIJ Special Media biedt verschillende mogelijkheden om met video de doelgroep te bereiken en bespreekt graag samen met u de ideeën en mogelijkheden.

  • Dedicated video
  • Product placement video
  • Video gekoppeld aan WIJ Testpanel

WIJ op Instagram

De WIJ doelgroep kan niet zonder beeld. Het onderwerp zwangerschap, baby’s en kinderen leent zich natuurlijk uitermate voor het delen van de mooiste beelden en herkenbare emotieteksten.