Direct contact? Bel 0229 21 26 72 of mail naar sales@wij.nl

Online

Hoog online bereik

Met haar websites genereert WIJ Special Media gezamenlijk meer dan 1.100.000 bezoeken per maand die gezamenlijk 2.000.000 pageviews realiseren. Onze verschillende WIJ nieuwsbrieven kunnen worden verstuurd aan 500.000 adressen in totaliteit of naar verschillende deeldoelgroepen afhankelijk van de doelstelling van uw campagne. Ook kunt u ons adressenbestand gebruiken om een WIJ Partner mail(EDM) te sturen.

Adressengebruik online

Het is mogelijk een WIJ Partner mail op de database te versturen naar de door u gewenste doelgroep. Deze doelgroep kunt u in overleg selecteren door gebruik te maken van de gegevens en de kenmerken uit de database.

Uw boodschap wordt dan door ons, uit de WIJ naam, verzonden gebruik makend van het WIJ Partner template dat we hiervoor beschikbaar hebben. Voor deze template hebben de vrouwen die zich ingeschreven hebben in onze database een opt-in gegeven. Het gebruik van deze opt-ins doen wij met inachtneming van de actuele regelgeving.

Nieuwsbrieven

WIJ Special Media informeert zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen met een uitgebreid portfolio aan redactionele e-mailnieuwsbrieven. Met een groot aantal varianten voorzien we consumenten op het juiste moment van relevante en actuele informatie. De nieuwsbrieven bieden u een uitstekende mogelijkheid om op het gewenste moment onder de aandacht te komen van een specifieke doelgroep.

WIJ Zwanger nieuwsbrief

Oplage: circa 60.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Baby nieuwsbrief

Oplage: circa 60.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Kind nieuwsbrief

Oplage: circa 230.000
Verzending: 1x per maand

WIJ 4 t/m 12 jaar nieuwsbrief

Oplage: circa 320.000
Verzending: 1x per maand

WIJ Fasenieuwsbrief/
zwangerschapsweek

Frequentie: dagelijks automatisch o.b.v. fase (zwangerschapsweek)
Oplage: tot 7.500 in de 9e zwangerschapsmaand

WIJ Groeibrief/
geboortemaand

Frequentie: dagelijks automatisch o.b.v. fase (geboortemaand)
Oplage: circa 6.500 per geboortemaand

WIJ Thema
nieuwsbrief

Vorm: Exclusief of vanuit WIJ
Frequentie: op aanvraag
Onderwerp: Als WIJ Special Media het onderwerp bepaalt, kunnen partners daarin mee. Bij een exclusieve themanieuwsbrief kunt u zelf het onderwerp bepalen.
Oplage: kan op alle doelgroepen worden gestuurd of naar een aparte selectie