Bereik zwangere vrouwen en moeders
De database vormt het hart van WIJ Special Media en bevat de gegevens van ruim 1.000.000 aan-staande en jonge ouders met een kind tot en met 12 jaar oud.
De gegevens die (aanstaande) ouders delen zijn: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, geslacht, uitgerekende datum, naam kind, geboortedatum kind en geslacht van het kind.
Daarnaast zijn de clickdata beschikbaar van bezoekers van de site WIJ.nl en ontvangers van e-mailcampagnes.
Ook gericht de juiste doelgroep bereiken?
Maak gebruik van de mogelijkheden van WIJ Special Media om zwangere vrouwen en moeders selectief te bereiken met effectieve campagnes.
Privacy Waarborg
WIJ Special Media gaat met haar data om op een zorgvuldige, transparante wijze, in lijn met de privacyregels. Het DDMA Privacy Waarborg biedt een interne privacy- en security check waarmee organisaties consumenten en partners kunnen laten zien dat zij privacy respecteren en zorgvuldig en transparant omgaan met persoonsgegevens. WIJ Special Media is gerechtigd het Privacy Waarborg te voeren.
Adressengebruik offline en online
De NAWTE gegevens gecombineerd met de kenmerken uit de database zijn beschikbaar om gericht te communiceren met de gewenste doelgroep. Het is mogelijk om te selecteren op postcode gecombineerd met fase zwangerschap en/of leeftijd kind. Bereik de geselecteerde doelgroep per post en/of per e-mail.
Dataverrijking
Het is mogelijk om data af te nemen om eigen bestanden te verrijken. Op deze manier krijgen eigen bestanden meer waarde en kan er gericht worden gecommuniceerd met het klantenbestand.
Social advertising
Custom made audiences kunnen worden gecreëerd op basis van de data in de database gecombineerd met de data van het webgedrag. Bereik op deze manier een specifieke doelgroep op Facebook, Instagram, WIJ.nl, evenals alle andere sites waar zwangere vrouwen en moeders komen.
Facebook en Instagram
Het inzetten van deze audiences voor advertising kan op:
Real time bidding (RTB)
Tevens kunnen audiences worden ingezet voor online display campagnes op WIJ.nl, evenals alle andere sites waar de doelgroep komt welke worden getarget middels RTB. De data zijn beschikbaar in de toonaangevende DSP’s / DMP’s. De inzet van RTB leidt tot beperkte ‘waste’ en het tonen van de banners gebeurd alleen aan de mensen die een match hebben met de data en de targeting-instellingen.
Leadgeneration
Behalve het afnemen van data, is het ook mogelijk om data te vergaren. Genereer leads, prospects, werf nieuwe klanten en verzamel opts. Dit kan middels verschillende off- en online media-initiatieven op verschillende momenten in de customer journey van zwangere vrouwen en moeders van een kind van 0 tot en met 12 jaar.